Een zeer aangename ervaring!
Je gaat met veel wijsheid naar buiten,
Steve neemt ook zijn tijd voor je alles
duidelijk uit te leggen.
Ik kijk alvast uit naar mijn vervolgconsult. 😊
Stéphanie •meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professionele aanpak, ben zeer tevreden
Iris•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super super super , ik ben zeker dat steve binnekort een volledige voor en na gaat maken , nu al super content 💕💕💕
Nida•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super ontvangst .
Behandeling was dik in orde
Mieke•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt altijd met de glimlach verwelkomt. Goede persoonlijke behandeling van je huid. Ik kom altijd uitgerust en voel me fris als ik buiten kom. Merci Steve 😉