Ik ben zeer tevreden over de ingreep en communicatie en ontvangst zeker een aanrader.
Met vriendelijke groeten.
Makbule..
Makbule•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een pauze van … aangenaam verrast door de vooruitgang die je hebt gemaakt .
Ik ben altijd zeer tevreden geweest over jou professionele attitude en het is alleen maar gegroeid.
Ik kijk uit naar de volgende afspraak
Karin•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd 👍
Josée•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Tegen verwachting fel blouw in mijn gelaat resultaat wel tevreden Zeer vriendelijk ontvangen
Lisa•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Steve is gewoon super ! Zeer tevreden over de behandelingen die aangepast zijn op de noden van mijn gezicht