Gisteren weer een geweldige gezichtsbehandeling gehad en op laatste de cryo therapie gehad,wat was dat zalig en geweldig.Voor herhaling vatbaar!!Mijn huid
straalt weer.Steve weet perfect wat mijn huid nodig heeft.🥰🥰🥰
Nancy•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goede behandeling. Dankjewel Steve.
Edith•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon super 😍
Graziella•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag mijn 3de vivace behandeling gekregen. En weer heel tevreden 😍
D.V.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne gelaatsbehandeling op maat gehad, echt relax en ontspannen. Zeker voor herhaling vatbaar.