De behandeling was geweldig, aangenaam en af, ik heb er echt van genoten Veel aandacht voor detail, sfeer, geur, sfeerlicht, drankje, mooie muziek, Ik vond het gewoonweg zalig.
Anja•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heel vriendelijke jufrouw,die heel ambitieus is en met profesionaliteit werkt,
Je wordt er ook aangenaam ontvangen.
Heel tevreden over haar en WellnessOase Namaste
Tom•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
De ontvangst is steeds zeer vriendelijk. Tevens wordt er sterk ingezet op het personaliseren van de behandeling op basis van de wensen van de klant.
Lien•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gelaatsverzorging en manicure achter de rug. Dank aan de stagiaire voor de extra pedicure. Ik kan er wel helemaal tegen. ??