Gel- manicure is uitstekend. Efficient, grondig, snelle aanpak. Heel professioneel.
Bovendien is het personeel aardig.
Het salon is netjes en aangenaam vertoeven.
Bedankt om steeds weer te kunnen pronken met verzorgde handen !
Gellak manicure
Marcella•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed
Vrouwen harsen - Brazilian
Anaïs•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I have been to Veludia different times and I always find a consistent professional enviroment. Always in time,clean and good waxing!