Heel tevreden! Nagels blijven er ook na 4 weken mooi uitzien.
Behandeling door Vera.•Gellak manicure
Ineke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer super gedaan zoals altijd! Mooi verzorgde handen en nagels. Thank you!
Behandeling door Vera.•Gellak manicure
Ineke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wanneer je permanente make-up wilt, raad ik iedereen Olga aan. Ze geeft je raad en werkt heel nauwkeurig!! Iedereen in het salon is er super vriendelijk!
Permanente make-up (pmu)
Annik•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk geholpen, snelle behandeling, niets op aan te merken