Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Alle haren verwijderd!
Vrouwen harsen - BrazilianToon alles…
Juliette•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!!
Gellak manicure
Nathalie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind alles geweldig , Vera is professioneel, attent , alle superlatieven kun je voor haar gebruiken . Mijn nagels zijn perfect gedaan , zoals altijd . Daarom kom ik terug .
Behandeling door Vera.•Gellak manicure
Myriam•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer proper salon. Vlotte en vriendelijke bediening. Ik kom hier graag!