Sinds ik voor mijn nagels bij haar ga , krijg ik voortdurend complimenten over de perfectie en over de juiste kleurkeuze . Vera kan de perfecte kleur kiezen die matcht met je huid .
Behandeling door Vera.•Gellak manicure
Myriam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
super!
Gellak manicure
Ineke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke
Gellak manicure
Karin•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie en snelle manicure!
Gellak manicure
caroline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Veludia is top! Dankjewel voor de prachtige nagels