C'était ma première visite chez ce coiffeur et certainement pas la dernière. Très satisfait du résultat final.
Styling door Salvatore•Mannen knippen
Salvatore•4 maanden geleden
Geverifieerde review
I love getting my hair done . They did an amazing job as it was a bit dry and dehydrated looking when i went in and now its fresh and looks brilliant . Have been getting compliments left and right.
Styling door julia•Vrouwen - knippen en föhnen
Saoirse•5 maanden geleden
Geverifieerde review
good
Styling door julia•
Kleuren - volledigToon alles…
Eugenia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Great haircut, many thanks
Styling door Geri•Mannen knippen
Sam•5 maanden geleden
Geverifieerde review
I regularly go to Tony and Son and I am always satisfied with the service and the early morning available slots.