Zeer aangenaam en Katinka houdt rekening met wie je bent
els•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De deal was voor een uur voetverzorging. Na een half uur stond ik al buiten. Een voetmassage? Niet gehad. Nee, het moest snel, snel gaan. Bij het vijlen van de nagels zat ze geregeld op m’n vel omdat het zo snel moest gaan. Nee, mij ziet ze niet meer terug
Inge•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd leuke babbeltjes en heel gezellig! x
Pamela•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Verzorgde voeten na een professionele pedicure met gelack.
Karen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Katinka ontvangt jou met een grote glimlach in haar mooi salon . Ze is uiterst professioneel en kan zeer nauwkeurig en snel werken . Prijs/ kwaliteit zeer correct . We zijn , en blijven grote FAN 🤗🌸