Zo blij dat ze mijn losgekomen nagel hebben kunnen aanbouwen
Behandeling door Femke•Pedicure
lena•8 maanden geleden
Geverifieerde review
De BESTE dat ik ooit heb gehad. Ze werkt snel en heel goed! Normaal moest ik om de 2.5 / 3 weken voor wimpers en bij haar lukt het tot 4 weken en zelfs langer.
Behandeling door Kendra•Wimperextensions
Van Tessa •8 maanden geleden
Geverifieerde review
De herfst is nu helemaal in het land en daar horen nageltjes bij in de gepaste herfstkleuren 🍁🍂
Behandeling door Kendra•Gelnagels
Chantal•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Aangename ontvangst. Vriendelijk en pro. Ik kom zeker terug
Behandeling door Femke•Pedicure
Ingrid•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooi verzorgde nagels, gellak is verfijnd en met veel zorg aangebracht.