I went for an AquaGlo treatment and my skin is literally glowing now, loved it :)
Sara•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mylena is een top vrouw en zij werkt alles tot in detail af. Ben zeer tevreden kom zeker terug 😀👍🌸
Sabine•3 maanden geleden
Geverifieerde review
The experience was amazing! Very professional and very sweet. I am very happy with the results! 🥰
Alisaie•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste ervaring met permanente make-up. Ik ben heel tevreden, zowel over de vriendelijke ontvangst als over de professionele manier van werken. Blij met het resultaat!
Raya•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Die wenkbrauwen waren perfect gedaan en alĺes was was goed uitgelegd.