Ervaring ok, omgeving iets minder. Suzy is een lieve dame.
Behandeling door Suzy•Gellak manicure
Hilde•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel erg goed elke keer.
Behandeling door Suzy•Gelnagels
Naomi•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel erg lieve vrouw en luistert ook naar jou wat je wilt .
Behandeling door Suzy•Gelnagels
Naomi•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer goede behandeling, enkel spijtig dat de renovatiewerken van het massagesalon een iets mindere atmosfeer creëerden, maar dat is natuurlijk maar tijdelijk!