Van verre de mooiste gelnagels die ik ooit heb laten zetten!!
Behandeling door Angelica
Anne-Frédérique•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
veel keuze in de kleuren. zeer vriendelijk
Behandeling door Angelica
sandra•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goede service en veel kennis van zaken!
Behandeling door Angelica
Britt•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb echt niks te klagen het is top de service alles is goed.
Behandeling door Angelica
Deborah•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aangename eerste ervaring met waxen bij Elena. Het waxen zelf uiteraard niet, dat doet gewoon even pijn. Maar Elena was zeer vriendelijk en vlotte prater, ik voelde mij meteen op mijn gemak.