je word direct openlijk ontvangen. De positie van de rugsteun word aangepast om comfortabel te zitten. Een drankje erbij en even lekker onderhanden of voeten genomen worden :-). Vragen over de behandeling werden zonder probleem van antwoord verzien. Het was een verheldering en voor herhaling vatbaar.
Philip•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super ontvangst, heel professioneel en zeker heel vriendelijk. Hier kom ik zeker nog eens terug!
Veerle•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tof meisje, prima service. Echt een aanrader
heidi•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tof meisje, prima service. Echt een aanrader
heidi•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Een verzorgde en persoonlijke aanpak! Je krijgt echt waar voor je geld!