Loved it! It was relaxing and Olesia is a very gentle and lovely company. Oh and the pedicure was flawless. Thank you so much!
Behandeling door Olesia•Medische pedicure
Cristina•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Very kind, nice, and professional. The treatment was really well done!
Behandeling door Olesia•Medische pedicure
Giulia•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Telkens een professionele behandeling waar er echt zorg voor je gedragen wordt
Behandeling door Olesia•Nagelversteviging
Lynn•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Eerste keer hier geweest voor pedicure & manicure met gellak voor mijn trouw. Olesia was super vriendelijk en heeft echt heel secuur gewerkt. Het resultaat was top, ik kom terug!