Vriendelijke dame goede uitleg. Pedicure is top voetjes worden in de watten gelegd. En daarboven op mooei
Behandeling door Olesia•Pedicure
Brigitte•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden van de behandeling, bedankt Olesia!
Behandeling door Olesia•Pedicure
Louise•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste ervaring bij haar was echt super. Geen pijn en was echt geruststellend. Resultaat was ook echt 💯
Behandeling door Eugenia•Wenkbrauwen - threaden
Romaysaa•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Alles naar wens
Behandeling door Olesia•Pedicure
Lourdes•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Excellent experience! I would highly recommend their services to anyone looking for expert advice and a personalized, high-quality experience. I’ll definitely be coming back!