Mijn eerste wimperlifting en het was zo’n aangename ervaring. Evgeniya is erg rustig en lief. Ze gaf veel uitleg en de behandeling is meer dan geslaagd. Ik kom zeker terug
Behandeling door Eugenia•Wimper permanent
Karen•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Great as always. Thanks Jenny
Behandeling door Eugenia•Wimperextensions
Natasja•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Best in town!
Behandeling door Eugenia•Wimperextensions
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
The eyelashes are beautiful and look very natural. They stay nice for a long time. Evgeniya is very kind and makes you feel at home.