Microshading van mijn wenkbrauwen laten doen in dit salon en heel blij met het resultaat.
Evgeniya is heel vriendelijk en neemt ruim de tijd om je voldoende te informeren en je vragen te beantwoorden.
Ik kom hier zeker terug voor opvolging en andere behandelingen.
Zeker een aanrader !
Behandeling door Eugenia•Microblading
Ellen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben echt tevreden met mijn lashes! Reeta is een attente, aangename vrouw én ze doet het fantastisch. Een aanrader! Hier kom ik zeker terug.
Wimperextensions
Anna•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Jenny is great! She is very kind and listens to what you want . She is a very skilled technician, and her work is amazing! I leave always as a happy customer !
Behandeling door Eugenia•Permanente make-up (pmu)
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I am happy with the treatment I got. My brows are really nicely designed