Ik wil mijn grote dank uitspreken aan manicure-Lyudmila! Het werk is nauwkeurig, professioneel en met veel aandacht voor detail uitgevoerd. Mijn manicure blijft lang mooi en het ontwerp is altijd precies zoals ik het wilde. De sfeer is aangenaam, Lyudmila is attent en vriendelijk. Ik ben erg tevreden met het resultaat en kom graag terug!
Behandeling door Ludmila•Gellak pedicure
Майя•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Top manicure! Hartelijk bedankt!!!
Behandeling door Ludmila•Gelnagels
Iana•4 maanden geleden
Geverifieerde review
I like it
Behandeling door Le•Gelnagels
Kiara•4 maanden geleden
Geverifieerde review
I adore Snezhana and her work! She is incredibly precise, works fast, and always gives the best professional advice when it comes to choosing colors. My nails always look perfect:)
Behandeling door Snizhana•Gelnagels
Victoria•4 maanden geleden
Geverifieerde review
I trust my brows only to Olha. She is incredible professional. Highly recommended!