Fantastisch. Mijn nagels werden super netjes afgewerkt!
Behandeling door Ludmila •
Gellak pedicureToon alles…
Melissa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfecte ervaring zoals altijd. Kwalitatieve manicure en pedicure
Behandeling door Ludmila •
ManicureToon alles…
Saliha•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nails and pedicure excellent!
Behandeling door Svitlana •
Builder gel manicureToon alles…
Palaga D.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste keer dat ik mijn nagels liet doen. Ik bijt al van jongs af aan aan mijn nagels en wil dit écht afleren, daarom dat ik koos voor een BIAB-behandeling. Sofiya stelde mij enorm gerust en gaf haar eerlijke mening, ik kijk er enorm naar uit om mijn nagels uit te groeien!