Prachtig, zoals altijd! Je krijgt een lekkere thee of koffie aangeboden bij het binnenwandelen, super vriendelijke medewerkers,
Behandeling door Sofiia •Gellak manicure
Melissa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
It is the second time i have done my nails here: they never break and look amazing. They always do what you ask them and the vibes in the salon are always so good!
Behandeling door Snizhana •Gellak manicure
Aida•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Net zoals altijd met een prachtige set nagels naar huis gegaan.! 😊
Behandeling door Irina •Kunstnagels opvullen
Nh•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke vibe, netjes en attente dames.
Behandeling door Snizhana •Pedicure
Ellen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goede behandeling. Ludmidia werkt zeer nauwkeurig.