heel vriendelijk en professioneel. Ze zijn altijjd bereid om te helpen. ben superblij met mijn nagels
Behandeling door Irina •Kunstnagels opvullen
Mandy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
As always the salon was super clean and tidy and my appointment started and ended on time. Ludmilla did amazing work to restore my nails after I had had to cut them after one nail broke. Thank you so much!
Behandeling door Ludmila •Builder gel manicure
Caroline•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele mooie salon met vriendelijke medewerkers.