I have already visited "Sofiya nail" studio 4 times and every time I feel wonderful. They welcome you hospitably, you feel relieved and satisfied with their professionalism !!!🌹🌹🌹
Behandeling door Ludmila •Gellak manicure
Liliya•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel professioneel en aangenaam salon. Altijd tevreden!
Behandeling door Irina •Pedicure
Nathalie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heeft een mooi resultaat neergezet! Lief en bereidwillig!!☺️
Behandeling door Irina •Kunstnagels opvullen
Fats•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goed, zoals gewoonlijk!
Behandeling door Ludmila •Gellak manicure
Alina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfecttionistt ik ben mega blij weer met mijn nageltjes