Very good waxing , I was not even read after and no rush and very kind esthetician
Behandeling door Olha •
Wenkbrauwen waxenToon alles…
Sara•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super professionele nagelstyliste, zéér tevreden! Perfecte prep, shaping, massa's kleurtjes en nail art... zeer vriendelijke en lieve dame ook, I'll be back!
Dankjewel Mariana
Behandeling door Svitlana •Kunstnagels opvullen
Sandra•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top plek!
Heerlijke sfeer- positieve mensen. Klantvriendelijk. Je wordt verwelkomt met een drankje. Pure ontspanning! Ik ga om de 3 weken voor manicure. Een aanrader voor iedereen. Topteam 🍀💯
Behandeling door Sofiia •Kunstnagels opvullen
Jennifer•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste nagel salon in Antwerpen. Mijn nagels worden gewoon perfect gedaan 🥰