I booked the mani+pedi for my grandmother and she was very happy to feel so pampered. She can’t wait to go back!
Behandeling door Snizhana •
PedicureToon alles…
Gianinna•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne salon. De meisjes zijn erg vriendelijk en weten waar ze mee bezig zijn en ze nemen de tijd voor je. Een perfect mooie shellac manicure die weken blijft zitten. Kwaliteit!
Behandeling door Snizhana •Gellak manicure
Miriam•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Most beautiful nails and best service!!! Thank you
Behandeling door Snizhana •Gellak manicure
Louise•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Always love getting my pedicures here, always so clean and fresh! I really really recommend it! Love it! 🥰