Super blij met de behandeling, top gedaan! Ik kom snel terug
Behandeling door Le •Gellak pedicure
Lynn•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi resultaat en fijne en snelle service.
Behandeling door Oksana •Builder gel manicure
Naomi•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfekt nails, nice atmosphere, very friendly
Behandeling door Snizhana •Gelnagels
Hamm•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing!
Behandeling door Le •Builder gel manicure
Priya•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Marina is een hele vriendelijke dame. Ze legt alles rustig uit en maakt er een waar kunstwerk van. Ik had een fout gemaakt bij de boeking waardoor het haar meer tijd ging kosten. Ze heeft toch alle tijd voor mij genomen. Ik ben tevreden met het resultaat.