Brutal lady today, pedicure really hurt (I have strong/healthy nails & I’ve done many pedicures in my life and in this salon. Never experienced this before). She was brutal, uncareful and unfriendly. The result is also 👎🏻
+ (no drink & waited 30 mins)
Behandeling door Ludmila•Pedicure
Hannelore•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Er was even wat verwarring met betrekking tot de afspraak die ik had gemaakt (via Treatwell), maar uiteindelijk heeft Irina me verder geholpen met mijn pedicure. Het is een net salon, met aangename specialistes en ze werken super verzorgd, gedetailleerd en hygiënisch. Ben heel tevreden over mijn pedicure en French gellak. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Oksana•Gellak pedicure
Emilie•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Everything was amazing. Very satisfied with my manicure and pedicure!