I had an amazing experience getting my manicure done! The service was absolutely fantastic – very professional and welcoming. I especially appreciated the individual approach; every detail was tailored to my preferences, and I felt truly taken care of. The atmosphere was relaxing, and the results exceeded my expectations. Highly recommended!👏👏👏
Behandeling door Sofiia•Builder gel manicure
Lana•11 maanden geleden
Geverifieerde review
always the best. so happy with the result every time
Behandeling door Snizhana•Builder gel manicure
Lan•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een fantastische ervaring! Ik kwam binnen met vermoeide voeten en vertrok met het gevoel alsof ik op wolkjes liep. De medische pedicure was uiterst professioneel, hygiënisch en kundig – mijn nagels en eeltplekken werden grondig en pijnloos behandeld.
Wat deze behandeling echt afmaakte, was de korte voetmassage op het einde. Zó ontspannend! Je merkt meteen dat hier met aandacht en liefde voor het vak wordt gewerkt. Die massage alleen al was de vijf sterren waard – heerlijk rustgevevend.
Behandeling door Le•Pedicure
charlotte•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldige nagels!! Snizhana levert prachtig werk en is super vriendelijk!!