Amazing french🥰 TOP! The best salon in Antwerpen 👍🏻
Behandeling door Snizhana•Builder gel manicure
Lia•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd zo heerlijk om te komen!
Behandeling door Oksana•Gelnagels
Axelle•10 maanden geleden
Geverifieerde review
De allerbeste ooit! Zij werkt zo netjes en perfect, ik heb 0 opmerkingen over de resultaten! Love it😍
Behandeling door Snizhana•
Builder gel manicureToon alles…
Jessica•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Elke keer stap ik met mooie, verzorgde nagels buiten. De verzorging en aandacht voordat ze de gelnagels zetten is top! Altijd een mooie afwerking! Daarmee blijf ik een trouwe klant!👌😘