Altijd vriendelijk en professioneel. Ik ben zeer blij met het resultaat.
Gelnagels
Gaëlle•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Oksana was zeer bekwaam en geduldig: BEDANKT!
Behandeling door Oksana•
Gellak pedicureToon alles…
Kris•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben heel tevreden van mijn biab nagels 😁
Builder gel manicure
Nadine•10 maanden geleden
Geverifieerde review
The care and treatment is super .
Been coming for both mani- and pedicure and always very pleased with how Oksana does her job
Would recommend this salon anytime