Ik heb van nature vrij lange en gekrulde wimpers, maar ondanks dat vond ik dat de behandeling niet heel veel verschil maakte. Dat is jammer, zeker omdat de behandeling best prijzig is.
Wimperlifting
Hanan•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Irina was heel vriendelijk! Biab niet helemaal perfect maar wel zeer goed gedaan.
Builder gel manicure
Fim•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom al anderhalf jaar bij Sofiya Nailcare en ben elke keer erg blij. Snizhana werkt erg precies en geeft advies over de kleuren en daardoor wandel ik telkens gelukkig buiten.