oksana is extremely talented and creates PERFECT results every single time!
Behandeling door Oksana•Gelnagels
Rutty•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Oksana was rustig aardig en ze ging zeer nauwkeurig te werk. Zeer plezierig persoon
Behandeling door Oksana•Gelnagels
Christianne•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Elke keer kom ik met de mooiste nagels buiten. Ik ga hier ondertussen al langer dan een jaar om mijn nagels te doen en ga altijd blij buiten. Er is oog voor detail, zowel in de nagels zetten als alles errond. Koffie, thee, water, chocolade, iedereen is altijd super vriendelijke, toilet hygiene,...
Kunstnagels opvullen
Caroline•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk. Gaf tips over verzorging etc
Gelnagels
Tine•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Always an amazing result. I love my nails. Thanks Oksana!