Goede service, gastvrij maar wat kille inkleding van de ruimte
Behandeling door Oksana•Builder gel manicure
Sophie•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Alles was perfect
Behandeling door Sofiia•Gelnagels
Agnechka•7 maanden geleden
Geverifieerde review
De fijnst geplaatste en mooiste burgundy Biab nagels, bedankt Ludmila!
Behandeling door Ludmila•Builder gel manicure
Anouk•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Wanneer ik uit het salon kom is dit steeds met prachtige handen en een grote glimlach want de dames zijn gewoon zeer professioneel en vriendelijk! Een echte aanrader! Dankjewel lieve dames!