Weeral een nieuw bieb kleurtje laten zetten kei mooi gedaan!
Behandeling door Ludmila•Builder gel manicure
Ana•7 maanden geleden
Geverifieerde review
❤️❤️❤️
Behandeling door Snizhana•Gelnagels
Karyna•7 maanden geleden
Geverifieerde review
The work and result is great as always!
Behandeling door Ludmila•Kunstnagels opvullen
Katerina•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Always a personalised and kind service. Oksana has been my go to nail technician for a long time and my nails have never looked this good and been this healthy.
Behandeling door Oksana•Kunstnagels opvullen
Barbara•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Love the atmosphere, the energy and the perfectionism in their work.