Ik kom hier elke maand. De BIAB maakt mijn nagels niet alleen mooi, maar zorgt er ook voor dat ze niet meer afbreken. Voor nailart is Le zeker aan te raden!
Behandeling door Le•Builder gel manicure
Valerie•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden hier. Aangenaam personeel, lekkere thee of koffie en geweldige service.