Weeral supermooie gellak nagels en super goede service!
Behandeling door Snizhana•Gelnagels
Margo•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Very happy with my pedicure! Very professional and I got a drink as well.
Behandeling door Oksana•Gellak pedicure
Giulia•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Lutmila is amazing! She always takes such good care of my nails, and I love her work every single time. She’s gentle, professional, and makes sure everything looks perfect
Behandeling door Ludmila•Gelnagels
Shani •7 maanden geleden
Geverifieerde review
I had ripped my previous gel nails off so my nails looked pretty bad. Oksana was very thorough and careful and made them look like new again. She was friendly and knows what she's doing. Very happy with the results!!
Behandeling door Oksana•Builder gel manicure
Isa•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ga nu al een 2tal jaren bij Sofiya voor mijn gelnagels en kom altijd tevreden buiten. Professioneel, grondig en met een glimlach. Dank aan alle dames 🌺