Elke keer opnieuw zijn mijn nagels zo mooi gedaan. Ik kan deze plek alleen maar aanraden voor wie op zoek is naar een professionele aanpak met fantastische resultaten!
Behandeling door Sofie Zenia•Nagelversteviging
Kenza•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Zenia is super bekwaam als nagelstyliste, al 2 jaar super blij van mijn nagels. Altijd super stevig en mooi. Perfecte babyboom!
Behandeling door Sofie Zenia•Nagelversteviging
Celine•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Al een tijdje klant en nog altijd super tevreden! Ze werkt echt snel en levert elke keer mooie nagels. Krijg er vaak complimentjes over. Absolute aanrader!
Behandeling door Sofie Zenia•Nagelversteviging
Eva•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zenia neemt steeds haar tijd om de manicure en gellak tot in de perfectie uit te voeren. Ook steeds een langdurig resultaat. Beste nagelstyliste ooit!