Een heerlijke behandeling, Inge werkt erg deskundig en op maat van je huid. Niet alleen je huid krijgt een boost, je voelt je ook ontspannen na de behandeling. Een waardevol moment om voor jezelf te (laten) zorgen.
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen
Veronique•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tof daar
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen
Gina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dik in orde!
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen
Verbraeken•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Inge is fantastisch, geruststellend.in een woord een topvrouw 👍👍👍