Altijd vriendelijk en aangenaam om behandelingen te laten doen.
Behandeling door Nap•Vrouwen harsen
Struyf•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heel lieve vrouw, kom er altijd ontspannen buiten. super werk!!
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen
Tattiana•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nap is erg vriendelijk en professioneel. Ze kent haar job en voert die op een deskundige manier uit. Ik ga al jaren naar Soap en Skin en ben nog altijd even enthousiast.
Behandeling door Nap•Vrouwen harsen
Veronique•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Steeds goed verzorgd door Inge. Toppie
Behandeling door Inge•Medische pedicure
Linda•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
ik kon er op het laatste nippertje snel bij , mijn nagels waren heel mooi gedaan !