De behandelingen bij Inge zijn steeds pure verwennerij. Ze kijkt naar de noden van je huid en past zo de behandeling aan.
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen
Shanna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Inge is super 👍👍👍
Behandeling door Inge•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Heirwegh•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super behandeling! Goede uitleg hoe mijn dochter de producten moet gebruiken.
Behandeling door Inge•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Vanessa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top verzorging bij een uiterst gedreven en professioneel persoon... niet twijfelen om hier langs te komen
Behandeling door Inge•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Nathalie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb onlangs een face fit gehad bij Soap +skin en het was geweldig! Inge analyseerde mijn huid zorgvuldig en gebruikte hoogwaardige producten. De behandeling was ontspannend, met een heerlijke gezichtsmassage . Mijn huid voelde na afloop stralend en gehydrateerd aan.Ik kom zeker terug!
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen