Heel aangename en ontspannende verzorging. Nap werkt heel professioneel, geeft voldoende uitleg en stelt je meteen op je gemak.. Heel mooi resultaat met leuke complimentjes.
Behandeling door Nap•
ManicureToon alles…
Christine•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Inge is fantastisch. Na de gezichtsbehandeling voelde mijn huid zacht aan. De dagen nadien zag je echt een natuurlijke glow op mijn gezicht. De gezichtmassage, rugmassage, handmassage waren top tijdens de behandeling. Als je een specifiek probleem hebt met je huid van je gezicht, raad ik iedereen Inge aan van soap&skin. Door haar jarenlange ervaring, kan zij een behandeling op maat voorstellen.
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen
Goeman Katrien•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
inge, gaf veel uitleg over wat ze deed en dat was aangenaam
ws de eerste keer dat ik daar kwam en viel reuzegoed mee .
ik ga dit nog doen ....
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen
hermien•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi salon met een professionele, super vriendelijke Inge !
Behandeling door Inge•Wimpers en/of wenkbrauwen verven