Nathalie laat je op je gemak voelen en voert de behandeling perfect uit!
Behandeling door Nathalie•Pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Dit was mijn eerste ervaring met waxen…
En ik raad echt iedereen aan om zeker bij Nathalie langs te gaan.. heerlijk professioneel..en bijzonder relax.
Geen gedoe. En straight forward…
Just love it.
Behandeling door Nathalie•Mannen waxen
Yves•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Very professional, good atmosphere. For sure not my last visit 😊