Six mondes de beauté Reviews

Chau. Saint-Pierre 371, 1040 Etterbeek

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
1682 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
Everything has been great, as always! That's the place you want to come back to: professional service, clean tools, very friendly staff. Recommended.
Le peeling était un peu désagréable mais Irina était parfaite !
Super je conseille et je reviendrai!
Une visite toujours agréable et au petits soins
Toon reactie salon...
In the end it was Galina that did my manicure, very good!