Ik heb voor de eerste keer bij Sissy nails een manicure en pedicure laten doen en ben zeer tevreden. De meisjes waren heel vriendelijk en zijn echt goed in wat ze doen.
PedicureToon alles…
Shirin•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel en nageltjes zijn altijd super mooi❤️👌🏽
Pedicure
Radiatje•10 maanden geleden
Geverifieerde review
thanks Samantha 👍 😊
Gellak pedicure
Dania•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Supergezellig! Leuke nailstylist! Alles supergoed gezet 🤗
NagelverlengingenToon alles…
Jana•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Voelde me gelijk thuis, ze luisteren naar jou wens van keuze nagels.