Super ervaring gehad! Heb de volledige 3 uur vrolijk zitten babbelen met Samantha alsof we elkaar al jaren kenden. Nagels zijn mooi gezet en pedicure ook. Professioneel en een leuke atmosfeer, ik kom zeker terug!
NagelverlengingenToon alles…
Jenny-Rose•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer goede ervaring, goed oog voor detail!
Nagelverlengingen
Tugba•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Bedankt
Behandeling door Anastatia.•Gellak pedicure
Lena•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels waren zoals altijd perfect!
Nagelversteviging
Camille•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Loved the experience! Samantha always does a great job!