Supervriendelijk ontvangst.
Er wordt naar je geluisterd en je krijgt wat je vraagt.
Ik ben altijd super gelijker het resultaat.
Echt een aanrader.
Behandeling door Anastatia.•Nagelversteviging
Amena•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden over mijn bezoek aan Sissy Nails Antwerpen. Ik ben super tevreden met het resultaat. De salon is makkelijk te vinden, vlakbij het station, en het was er proper en gezellig. Het eindresultaat was prachtig – mijn nagels zien er verzorgd en stevig uit, en de kleur is echt mooi aangebracht. Ik heb al veel complimenten gekregen!
Wat ik ook fijn vond, is dat de sfeer ontspannen was. Niet gehaast, en ik voelde me welkom. De prijs was correct voor de service die ik kreeg.
Nagelverlengingen
Swat•9 maanden geleden
Geverifieerde review
I really liked the service today. Was very insightful and such a lovely woman! :)
Behandeling door Anastatia.•Kunstnagels opvullen
Rae•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Anastasia deed me weer glimmen! Ze doet het altijd met zoveel perfectie…I like her! Topmadam 😘