It was my first time getting my nails done. I booked last minute through Treatwell. Anastacia took such good care of me. She’s so kind and has a lovely smile! She works fast and made me feel comfortable, especially since it was my first time.
Behandeling door Anastatia.•Gellak pedicure
Jane•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Anastatia kent haar vak. Ze is vriendelijk en professioneel. Ik ben een zeer tevreden klant bij haar.
Behandeling door Anastatia.•Kunstnagels opvullen
Katja•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze gaan allemaal zeer goed te werk!!
Deborah is vriendelijke en haar werk is meer dan perfect😍
Behandeling door Deborah•Nagelverlengingen
Sarah•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb weer perfecte nagels. Anastatia is zeer vriendelijk en ze beheerst haar vak uitstekend!
Er is een anngename sfeer in het salon. De playlist was geweldig. Ook leuk dat je iets te drinken krijgt.
Ik kom graag terug!