Zo lief voor onze dochter die zo genoten heeft van haar kappersbezoek!
Styling door Brenda
Maaike•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Brenda is een toppertje met alles, ze stelde he zo gerust als je iets niet goed weet ivm model en dan is er een pracht resultaat
Styling door Brenda
paula•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne ervaring. Ze neemt echt tijd voor jou
Styling door Brenda
Karen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Brenda is top , knipt heel goed en is super vriendelijk 👏🏼
Styling door Brenda
Patsy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij dat ik bij brenda ga. Ben bij haar terecht gekomen via een vriendin. Zij doet dat heel goed. Kleuring, knippen, ze kent haar vak. Ik kan met mijn haar doen wat ik wil nu dat was vroeger anders