Ik heb moeilijk,veel en dik haar en dankzij Brenda heb ik eindelijk een plekje gevonden waar ik me welkom voel!! Brenda heeft heel veel geduld, een leuke babbel, en geeft me een fijn gevoel! Daarnaast is mijn haar nog nooit zo mooi geknipt! . Ze weet precies wat kan en wat niet bij mijn haar.
Na lang zoekken en veel uitproberen heb ik de beste kapster gevonden ❤️
Styling door Brenda
Elise Briers•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Brenda is een heel vriendelijke, toffe dame die heel goed in haar job is.
Haar salon is heel gezellig ingericht.
Styling door Brenda
Baeten Inge•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goede kapster en leuke babbels erbij 😉 Top gewoon 🤙